Mám doma školačku :)

02.11.2010 22:11

 

Září je u nás plné změn. Verunka nastoupila do přípravného ročníku Speciální základní školy, takže mám doma malou školačku. Krůček po krůčku se zlepšuje, maličko pokročila v řeči a porozumění, zkoušíme tříkolku Loped, na které dříve nechtěla ani sedět a veškeré pokusy byly doprovázené pláčem.

Mamko, to mi to s batůžkem sluší, viď?

Do školičky chodím moc ráda a jsem tu spokojená :)

Miluju čmárání všeho druhu, to mi to jde, že jo?

To jsem ale muzikantka :) Tluče bubeníček...........

A tady sedím v jídelně a zkouším sama jíst. Mamka říká, že je to ještě běh na dlouhou trať, ale já tam stejně jednou doběhnu :)

¨To je výhled :) Prozradím vám jedno tajemství...Proto jezdím tak ráda, dospěláci jsou najednou mrňaví a navíc dosáhnu na lístečky na stromech...

Taky už řídím jako mamka a jak mi to jde.......

Odpolední siesta na zahrádce :)

Mamko, proč mě zase fotíš?

Sluníčko mi zahřívá kožíšek.......

Vždyť je tak krásně.....

.....že se i pejskové chladí mezi květinkami :)))))))

Mamko, kuk!

To jsem jednička, viď?

 

 

—————

Zpět