Listopad 2010

15.02.2011 19:46

Konečně jsem se vrhla na dopsání našeho fotodeníku. V poslední době jsem hodně unavená a nemám náladu na psaní, snad vás aspoň potěší fotečky s Verunkou.

Takto jsme si užívaly posledních listopadových dní bez sněhu. Kdybychom věděly, jaká zima nás čeká, užívaly bychom si ještě víc :)

Maminko, kuk, to je legrace :)

Kdyby tak šlo skočit z podzimu rovnou do jara, takový zimní spánek by nebyl k zahození, aspoň bych se zbavila předjarní deprese.

Culíkatá Verunka. Moc jí to sluší :)

 

Karneval u koníků v Janově, nejdříve promenáda koníků v maskách :) a pak karneval v místním Kulturním domě.

Jéjej, kamarádka :) Však jsem ti přinesla mňamku, hned ti dám :)

Koník ala žirafa :)

Maxipamperska :)

To nemá chybu :)))))))))

Verunka je krásná princezna se zlatou hvězdou na čele :)

Jé, to jsem ale šťastná :)

To nechápu, proč všichni po sobě hází tím papírem?

 

A je tu zima, bohužel..... Bohužel pro mě, Verča má na zimu trošku jiný názor :)

Jééé, to se mi líbí.

A jak to studí, to je paráda :)

Fotečka jako vymalovaná.....

 

A ještě jedna sněhová.

Jedna ze života zvířátek :)

 

A ještě dvě, abyste viděli, jakou mám doma šikulku. Snaží se navlékat kroužky podle barviček.

To mi to jde.

A kolečko je taky super.......

—————

Zpět