Janské Lázně 2010

03.09.2010 10:33

1.7.2010 jsme nastoupily na šestitýdenní lázeňský pobyt do dětské léčebny Vesna v Janských Lázních.

V lázních se nám velmi líbí, jezdíme každý rok. Letos jsme tam byly již popáté, takže jsme téměř staří mazáci :)))

 

Čvachty, čvachty, to je koupáníčko :))))

Cvičeníčko, není jen mučeníčko, ale taky pěkná zábava. I když u toho pěkně posiluju svaly.

 

 

Letos jsme měly poprvé hipoterapii, na kterou nás vozili do Svobody nad Úpou. Moc se nám tam líbilo, krásné prostředí a milí lidé, doufám, že příští rok budeme moci opět jezdit. Hipoterapie je nyní i pro menší děti, odhaduji asi od čtyř let, dříve se předepisovala pouze starším dětem. Jezdí se na dvou koních, dítě doprovází paní z ergoterapie a jistí ho, aby nespadlo. Je tam vždy také jeden strejda, který pomáhá posadit dítě na koně.

Hopy, hop, to mám ráda......

 

V případě deštivého počasí, nebo naopak horka, je k dispozici krytá jízdárna.

 

A hurá na hřiště.........

Já jsem tak šťastná, mami...

Houpy, houpy, to je prima.

 

....nebo na Kolonádu......

Nějaká Kolonáda mě nezajímá, lepší je můj stín. Podívejte, jak se po mě opičí. Nahoru, dolu, nahoru, dolu.......

 

 A k čemu by byl pobyt na horách bez pořádné tůry........

.......a co třeba na Ludvíkovu boudu a sjezdovku Protěž?

Malé osvěžení po náročné cestě....

Pohled z Protěže směrem na Modrokamennou boudu

 

......nebo na Modrokamennou boudu?

Tak kdypak nám přinesou ten borůvkový koláč, mám už hlad......

Mamíííí, bolí mě nožičky.......

 

Klauzový důl

 

Černá hora

 letos jsme ji navštívily hned třikrát :))))))))))

 

Přece bych svého psího miláčka nenechala doma, jen ať se taky sveze, aspoň se nebudu tak bát :)

 

To je kamínků.....

Sněžka poprvé.......

Sněžka podruhé......

 

nad Pecí pod Sněžkou, kam došla Verča z Černé hory po svých :)

Sněžka potřetí

 A hurá do Pece na autobus, který nás zavezl až na Kolonádu :)))))

Musím ještě napsat, že je Verunka velmi šikovná. Bez problémů ušla osm kilometrů, trasu, se kterou by mělo možná problém zdravé dítě jejího věku. A Verča to ušla bez mrknutí oka, bez pláče, bez vztekání. Ale je pravda, že nesvítilo slunce, jinak by se nám šlo špatně, protože by mě tahala za svým stínem a dělala blbiny. A také bylo fajn, že s námi šla ještě jedna maminka s kočárkem, takže se Verča po cestě zabavila. Za pobyt prošlapala Verča dvoje boty, daň za naše "vycházky".

 

 

—————

Zpět