Středa

16.06.2010 15:25

S kamarádkou Jitkou a malým Štěpánkem jsme vyrazili do ZOO v Olomouci. Štěpánek měl premiéru ve vlaku a jeho mamka vlastně taky, poprvé jela vlakem s kočárkem. Cestu jsme zvládli bez větších problémů, Štěpánkovi i Verunce se jízda moc líbila a my dvě s Jitkou jsme se těšily na Svatý Kopeček.

Byla jsem nadšená, je to vlastně první návštěva ZOO, kdy Verunka ze zvířátek něco měla, nikdy předtím ji zvířátka za sklem, nebo mříží nezajímala. Bylo na ní vidět, že se jí výlet velmi líbí.

 

Jé, brumbrum......

Krásná fotečka, jak oba zároveň ukazují na míšu :)

Z čeho jsem tak vykulenej...?

Aha, z tý holky, která ze mě nemůže spustit oči.....

Svůj k svýmu :)

Co ten pták blázní?

Tak na tyhle divný zvířata se mamka tak těšila?

Mamíííí, kuk!

Tak kozy to vyhrály na plný čáře.......

 

Mamííí, já ji chci.....

Co to má na tý hlavě mamííí?

Já chci toho pejska:)domů......

Já už musím jít, ale nebejt mámy, byla bych tu až do večera. Ještě pusinku......

Správná dvojka :)

Jasmínové foto :)

A ještě za kulturou......

Nějak nás to zmohlo, tak honem domů......

 

—————

Zpět